איתור פיצוץ בצנרת

איתור פיצוץ בצנרת

מצד אחד, הדבר האחרון שתרצו להתמודד איתו הוא עם פיצוץ בצנרת שלכם. מצד שני? ניתן להעניק לכם מענה מקצועי ויסודי, המתחיל בבדיקה של איתור פיצוץ בצנרת. מבלי שמתבצע איתור הפיצוץ בצנרת על ידי חברה מקצועית שיכולה לזהות את מיקוד הפיצוץ ואת הסיבה לו.

ישנן כמה סיבות שונות הגורמות לפיצוץ בצנרת שלכם, כאשר האתגר הגדול באמת הוא לאתר את סימפטום הפיצוץ בעצמכם. לעתים, ההשלכות של פיצוץ בצנרת הבית או הבניין לא יהיו מיידיות, ותוכלו להיות עדים להן רק כעבור זמן רב עם הופעת הנזקים. כיום, מאחר וישנה טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה מתבצע איתור פיצוץ בצנרת ללא הרס, אין באמת סיבה לחכות לנזקים שיעידו על הפיצוץ. תוכלו גם אתם לבצע בדיקה שגרתית – באמצעותה ניתן לאשר את תקינות הצנרת, או לאתר פיצוצים שיוכלו להיות מטופלים בהקדם. 

פיצוץ בצנרת בעקבות בלאי של המערכת

הסיבה הקלאסית והשכיחה ביותר לפיצוצים אפשריים, היא בלאי של הצנרת. אולי בעולם אוטופי הייתם יכולים ליהנות מצנרת שלא צריכה להיות מתוחזקת ובטח שלא צריכה להיות מוחלפת בצנרת חדשה, אך אין זה כך. ככל שעובר זמן והצנרת משרתת אתכם למשך יותר שנים, כך ישנה סבירות כי היא תגיע לבלאי ולשחיקה. הבעיה היא שעד שלא יופיע פיצוץ שיגרום לפגיעה באיכות החיים שלכם, לא באמת תדעו על קיומם של סדקים או שברים בצנרת. עם זאת, ישנה סימנים מקדימים שיכולים לרמוז לכם:

חשבון המים שלכם יכול לרמוז לכם על פיצוץ אפשרי

כאמור, הנזקים של פיצוץ בצנרת לא תמיד יופיעו מיידית. לא אחת, מדובר על נזקים המופיעים בהדרגה שרק בעת שמחברים אותם יחד, מבינים כי ישנה סבירות לבעיה גדולה כדוגמת פיצוצים בצנרת. לכן, ההמלצה אליכם היא לעקוב אחר חשבונות המים שלכם. במידה ואתם מבחינים בחשבון מים שאינו תואם את הצריכה הקבועה שלכם, ישנו סיכוי כי מדובר על פיצוץ בצנרת שהוא זה המעלה משמעותית את חשבון המים. החשבון הגבוה כמובן מעיד על נזילה שיש לאתר את מקורה ומיקומה המדויק. 

סימנים נוספים שיכולים לרמוז לכם על פיצוץ בצנרת:

  • רטיבות על הקירות וסימנים של התקלפות צבע
  • ריח חזק של עובש שהתפתח בעקבות נזילה 

איתור פיצוץ בצנרת עם מצלמה תרמית

בעבר, איתור נזילות היה מבוסס על נזק רב. לא תמיד היה ניתן לזהות את מקום הנזילה הספציפי, וכך הבדיקה כללה שבר של קירות ומרצפות, כמויות אדירות של אבק ופסולת ותיקונים עתידיים באלפי ועשרות אלפי שקלים. איתור פיצוץ בצנרת כפי שהוא מוצע כיום, מאפשר גם לכם לשמור על הבית שלכם כפי שהוא! איתור פיצוץ בצנרת מים חמים באמצעות המצלמה התרמית כולל בתוכו יתרונות ברורים:

  • אין צורך לשבור קירות ומרצפות
  • זיהוי מהיר של מוקד הנזילה
  • חיסכון אדיר בכסף ובכוח אדם 

לאחר שהמצלמה עושה את עבודתה, ניתן לקרוא את התוצאות שהיא מפיקה. ישנם אזורים חמים וקרים, שלפיהם מתקבלת אינדיקציה באשר למקומות הרטובים ואלו היבשים. כך, נמנע הרס רב בקירות הבית, תוך שלא מתבזבז המון זמן לשווא בניסיון לאתר את מוקד הנזילה. 

ישנו פיצוץ נוסף? המצלמה תדע לזהות אותו

כאמור, המון פעמים הנזקים בעקבות הפיצוצים בצנרת, מאחרים להופיע. לא אחת, ישנה דרישה לבצע בדיקה של איתור פיצוץ בצנרת מאחר וישנם סימנים של רטיבות באזור מסוים בבית. בפועל, ישנו פיצוץ נוסף שטרם הציף סימפטומים שיכולים לרמוז עליו, ואתם כלל לא מודעים לו. הבדיקה המתבצעת באמצעות המצלמה התרמית היא בדיקה יסודית ומקיפה, כך שבמידה וישנם פיצוצים באזורים נוספים – היא תדע לזהותם. 

ייעוץ טלפוני



    דילוג לתוכן