איתור נזילות מים

איתור נזילות מים

השאירו פרטים ויועץ מומחה יחזור אליכם בהקדם



    (97)
    (78)

    לעיתים נוכל לאתר נזילות בקלות יחסית, לדוגמא כאשר מתגלים על הקיר סימני רטיבות (התקלפות שכבת הצבע), אך ישנם מצבים בהם קיים חשד לנזילה, על אף שהיא אינה נראית; חשבון מים הולך וגדל ללא סיבה נראית לעין – אלו הם סימנים לכך שהמצב אינו כשורה ונדרש איתור נזילות מים מקצועי.

    למה חברה לאיתור נזילות ולא להזמין אינסטלטור?

    הזעקתם את האינסטלטור וכעת אתם מצפים שיאתר את מקור הנזילה. כיוון שאין ברשותו אמצעים לאיתור נזילות מים בקיר (כי הטיח והבטון מסתירים את הצנרת), הרי שהדרך היחידה האפשרית מבחינתו תהיה דרך הניסוי והטעייה. על מנת למצוא את מקור הבעיה, האינסטלטור יאלץ להיעזר בציוד כבד לסידוק הקירות ואולי אף להזזת הריצוף ממקומו. עקב הקושי לאתר את מיקומה המדויק של הנזילה, ניתן להניח שיצטרך לחפור בשטח גדול יותר בהתבסס על תחושות בטן, תוך תקווה שייקלע למטרה בהקדם. כל טעות מאלצת חפירה נוספת או הרס נוסף של קירות. תחושות בטן עשויות להיות שגויות ומקור הנזילה עשוי להתגלות רק לאחר הרס מאסיבי של האזור, המתבטא באבק, לכלוך וסדקים נרחבים בקירות.

    איתור נזילות ורטיבויות
    איתור נזילות ורטיבויות

    איתור נזילות מים

    למרבה המזל, חלפו להם הימים בהם השיטה היחידה לאיתור נזילת מים ורטיבות כוללת שבירה מאסיבית של קירות הבית. כיום, טכנולוגיה חדישה מאפשרת איתור נזילות מים בקיר ללא צורך בהרס נרחב של המבנה, מה שמאפשר גם עבודת אינסטלציה קלה יותר וגם תהליך קצר ואף זול יותר. בסיוע ציוד טכנולוגי מהשורה הראשונה וניסיון רב, נוכל לאתר את מקור הנזילה בביתכם ולאפשר טיפול נקודתי במקום בו הוסב נזק משמעותי לקירות ולריצוף. זכרו כי לנזקים הנוצרים עקב שימוש בשיטות נושנות לאיתור נזילות ורטיבויות יש השלכות – ובראשן השלכות כלכליות המתבטאות בתשלום לאינסטלטור עבור שעות העבודה הרבות, כמו גם עבור תיקונים שישיבו את הדירה למצבה הטבעי והשלם.

    אנו, בחברת מולטיטן, מבטיחים שהבדיקה של איתור נזילת מים שתזמינו תבוצע בידי מומחה העונה לכל הדרישות שפורטו לעיל.
    כחברה לאיתור נזילות אנו מציעים ללקוחות סוגים שונים של בדיקות לאיתור נזילות; שילוב בין שיטות שונות מאפשר איתור מדויק של הגורמים לנזילה. ישנם מקרים בהם בדיקה בודדת מספיקה לאישוש ההנחה המוקדמת בדבר מקור הנזילה או הרטיבות; במקרים אחרים, עם זאת, תידרש תכנית מקיפה ומורכבת יותר עבור איתור נזילות ורטיבויות – הבנויה בסדר הגיוני ומוקפד. בדיקה משולבת כזו מבודדת למעשה כל משתנה ומאפשרת בכך זיהוי וודאי למדי של הגורמים לנזילה.


    הלקוחות ממליצים

    טיפול בבעית רטיבות בחדר אמבטיה קוסטה הגיע עם ציוד הכולל מצלמה אופטית וטרמית, בדק את הגורמים לרטיבות ואיתר את הבעיה בצורה מקצועית ויעילה. נוח לתאם הגעה מולו, מסביר בפירוט על תהליך הבדיקה, סבלני ומקצועי. מומלץ בחום!!! גיא, רמת גן
    גיא גיא
    חברה רצינית ומקצועית! שירות מצויין! אין ספק המקצועיות והשרות 5 כוכבים. הם איתרו לי נזילות שכמה אינסטלטורים וחברות איתור לא הצליחו לאתר. קיבלתי דו"ח תוך כמה ימים. דוח מאד מקצועי ומאד מפורט. קבלתי תמורה מלאה עבור התשלום. כל הכבוד!
    Maya Khokhlatchev Maya Khokhlatchev
    ממש מקצוענים עם ציוד מקצועי נותנים תשובות מדויקות מוצאים פתרונות בעלי יכולות מאוד מאוד גבוהים לזהות את הנזילות תודה רבה על העזרה
    Michel Benvenisti Michel Benvenisti
    צוות נפלא ומקצועי ביותר בסיכום הבדיקה קבלתי דוח מפורט על רמת הלחות ודרכים לפתור את הבעיה תודה רבה
    סרוסי ברוך סרוסי ברוך
    עבודה איכותית, יחס מקצועי, דו"ח יסודי, גישה מסבירת פנים ללקוח. מפתיע בהתחשב בעובדה שהגעתי אליהם דרך האינטרנט. ממליץ בפה מלא ובחום
    Ofir Korazim Ofir Korazim
    חברה רצינית הנותנת מענה יסודי, זמין ומקצועי לאיתור רטיבות ונזילות. קיבלתי מהם שירות מקצועי לדירה לפני קניה בראש העין. ממליץ בחום
    Vova Lurie Vova Lurie
    ראשית אני מעריך מאוד שבעל מקצוע קובע בשעה מדוייקת ולא מרחב זמן בלתי מוגבל ומגיע בדיוק בזמן. הציוד מקצועי והעבודה מקצועית ומקיפה לכול מי שרוצה לדעת את מצב האמיתי של המבנה. קיבלתי מסמך מקצועי ומפורט כתוצר, המחיר ביחס למתחרים בשוק סביר ביותר והעבודה מקצועית וטובה. מומלץ בחום!!!
    Erez Meir Erez Meir
    גנאדי וקוסטה שני תותחים, קודם כל דייקנים ומקצועיים מאד. הגיעו עם ציוד מתקדם איתרו לי מס' בעיות איטום ונזילה. שלחו לי דוח מסכם עםהמלצת ותמונות, עבודה מעל המצופה שווה כל שקל.
    Idan Ergaz Idan Ergaz
    התקשרתי , זכיתי לביקור מהיר , בדיקה יסודית של כל פינות הבית והחוץ . ניכרת מקצועיות מעולה , יחסי אנוש נעימים ביותר ואף עלות הבדיקה בהחלט סבירה ביותר . בזמן הביקור כבר קיבלנו רעיונות לפתרון הרטיבות . לאחר הבדיקה קיבלנו דו"ח מפורט בתוספת הצילומים שנעשו . בהחלט ממליצים !!!
    Sarah Herskovits Sarah Herskovits
    הגעתי דרך הפייסבוק לפני כל המקצועיות עלי לציין שיחסי האנוש בהן נתקלתי שבו אותי. דיבת עם קוסטה בשעה מאוחרת. הוא ישר תיאם לי פגישה. הגיעו עם מכשור מתקדם. קיבלתי את הדוח מפורט. ממליצה בחום. יישר כח צוות נפלא.
    Racheli Menashe Racheli Menashe
    קוסטה הגיע אלינו במהרה, פעל במקצועיות וחביבות רבה, השקיע את זמנו והצליח לאתר את הבעיה תוך שהוא מציע פתרונות. הוא נענה בחיוב לכל בקשה וענה על שאלותי הרבות. אין לי ספק שבפעם הבאה שאתקל בבעיית מים אקרא לו במיידית כדי לחסוך זמן וכסף.
    Aurélie Haddad Aurélie Haddad
    התרשמתי מזוג מקצוענים. גנאדי וקוסטה הגיעו עם ציוד מתקדם ביצעו בדיקה יסודית ומעמיקה ולבסוף הפיקו דוח ברור ומפורט כולל המלצות על אופן תיקון הליקויים.
    Eran Zehavi Eran Zehavi
    בעקבות נזילה בבית והמון אינסטלטורים שמדברים שטויות הזמנתי את השירות שלהם … הגיעו 2 בחורים סופר סופר מקצועיים שהיו בביתי מעל שעה ולא הפסיקו לעבוד לרגע בצורה מקצועית ושירותית! וכמובן מצאו את הבעיה והמליצו על פיתרון – יישר כח !
    Liat Cohen Liat Cohen
    הזמנתי את חברת מולטיטן כדי לגלות מקור נזילה לתקרת הסלון מהגג. הגיעו שני אנשי מקצוע עם ציוד מקצועי, שהו בביתי יותר משעה, בדקו בסבלנות ובדייקנות את כל מקורות הרטיבות. קיבלתי במייל דוח מפורט, עם תמונות מדוייקות של כל מקורות הנזילה שזיהתה המצלמה התרמית שלהם. כמו כן, היו בדוח המלצות לטיפול. אני ממליצה בחום.
    Liat Cohen Yael Preter
    היה לנו נזילה מאוד מוזרה בין שתי בניינים שונים ובלי צינורות מים בתוך הקיר, לאחר שהאינסטלטור של ביטוח דירה לא מצאה את מקור הנזילה והלך בלי לתקן, הזמנתי את מולטיטן. הגיע בחור מאוד מקצועי ותוך חצי שעה מצאה את מקור הנזילה. לאחר יום עבודה קיבלתי דו"ח PDF מאוד מפורט ומקצועי, עם המלצות לפתרון הבעיה. ממליץ!
    Liat Cohen Max Kozlov
    היו אצלי בבית. הגיע אליי אדם מקצועי לבדיקה. מחזיק בכל הציוד הדרוש, אבחן בדייקנות את כל הבעיות. קבעו שעה, התייצבו בזמן, תכליתיים מאד בביצוע הבדיקה, ויסודיים. מחיר הוגן. ממליץ בחום!
    Liat Cohen Tidhar Cohen
    לא האמנתי שניתן יהיה למצוא את הבעיה, אבל אחרי שלוש שעות של שקדנות היו תוצאות. עבודה מקצועית ורצינית. ממליצה.
    Liat Cohen Dikla Cohen
    לצערי הם לא החברה הראשונה ולא השניה שהיו אצלי למטרת איתור נזילות ורטיבות. אבל ללא ספק הם האחרונים. גנאדי היה אצלי שרות סופר מקצועי יסודי מאוד והכל ברמת שירות גבוה מאוד. ממליצה בחום.
    Liat Cohen Lavit Tamir

    איתור נזילות כוללת:

    • הדמיה תרמית (בעזרת מצלמה תרמית עבור איתור נזילות)
    • בדיקות הצפה למערכות ניקוז (בלונים מתנפחים) בהתאם להנחיות תקן 1205 חלק 6 נספח ג-2.2
      בדיקה המתבצעת באמצעות החדרת בלון, סגירה כוללת של המערכת והתבוננות ביציאת מי-דלוחין. אז ניתן יהיה להבחין באיבוד מים במיקומים מסוימים ולהבין כך את מקור הבעיה.
    • בדיקת לחץ בהתאם להנחיות תקן 1205 חלק 6 נספח ג
      ראשונית אודות שורש הבעיה. מד הלחץ יבהיר האם צנרת המים הקרים או צנרת המים החמים נפגעה.
    • צילום פנים הצנרת באמצעות מצלמת סיבים אופטיים
    • מד לחות דיגיטלי
      מסייע במדידת לחות יחסית בעומק של 40 מילימטר ובשלילת רטיבות בפני השטח

    1. איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

    צילום תרמי מהו?

    צילום תרמי זהו צילום המבוצע על-ידי מצלמה תרמוגרפית המתבססת על קרינת אינפרא אדום המאפשרת להבחין בהבדלים בין קור וחום. בשימוש בשיטה זו ניתן לזהות נקודות "קרות" לאורך הצנרת ולאתר כך את מקור הנזילה בצנרת. מצלמה תרמית לאיתור נזילות, יוכל להפעיל ולהשתמש איש מקצוע ובעל הכשרה בתחום ליקויי הבנייה, שגם מחזיק במכשור מתאים ובניסיון בתפעול מכשור זה.

    כיצד עובדת המערכת?

    בעל מקצוע מנוסה משתמש במצלמה תרמית לאיתור נזילות על-ידי כך שהוא סורק באמצעותה את הריצוף או את הקירות ומתבונן בתמונה המתקבלת על המסך, שהיא למעשה הצגה חזותית של גווני חום וקור. כאשר מופיע אזור קר בריכוז בלתי צפוי, אפשרי להסיק שמדובר במקור הרטיבות באזור זה. כעת, עם איתור מקור הבעיה, ניתן לפתוח את הריצוף שמעל הנקודה הבעייתית לטובת טיפול ממוקד בבעיה. הליך זה חוסך צורך בשבירת מרצפות מאסיבית כחלק מחיפוש הגורם ובכך חוסך גם זמן, כסף ועבודה נרחבת של שיפוץ וניקיון בתום ההליך.

    מחפשים מידע על בדיקת אינסטלציה? לחצו כאן!

    איתור נזילות מים

    סריקה תרמית מאפשרת מבחר פעולות

    • איתור נזילות נסתרות בתשתית האינסטלציה ובצנרת
    • איתור נזילת מים ומקורה בצנרות הניקוז, הביוב והמים
    • גילוי נזילות ובעיות איטום במרפסת
    • חשיפת בעיות איטום ונזילות במבנים תת קרקעיים ובמרתפים
    • גילוי בעיות איטום ונזילות בקירות חזית
    • חשיפת בעיות איטום ונזילות בגגות שטוחים
    • חשיפת בעיות איטום ונזילות בחדרי אמבט ומקלחות
    • גילוי בעיות איטום ונזילות בחדרים רטובים ומטבחים
    • סריקות תרמוגרפיות לאיתור רטיבות ונזילות במערכות האינסטלציה והאיטום
    • סריקת צנרת המים במבנה, המאפשרת גילוי מדויק של נזילות ונתיבי מים

    2. בדיקת הצפה לניקוזים

    בדיקת הצפה לניקוזים עם בלונים מתנפחים

    בדיקה המתבצעת באמצעות החדרת בלון, סגירה כוללת של המערכת והתבוננות ביציאת מי-דלוחין. אז ניתן יהיה להבחין באיבוד מים במיקומים מסוימים ולהבין כך את מקור הבעיה.

    3. בדיקת לחץ מים

    בהתאם להנחיות תקן 1205 חלק 6 נספח ג

    שעון לחץ – בדיקה זו כוללת חיבור של שעון לחץ לברז מים, תוך סגירת ברזים ומקורות מים אחרים המחוברים לצנרת. הבדיקה מאפשרת לראות האם שורש הנזילה הוא באספקת המים או בסיבה אחרת. במקרה שהנזילה אכן נובעת מאספקת המים, נוכל להבין האם מקור הנזילה הוא ממים קרים או מים חמים.

    4. צילום פנים צנרת בסיוע מצלמת סיב אופטי

    הבדיקה כוללת החדרת סיב אופטי (במצלמה תוך-צנרתית) אל תוך הצנרת, במטרה להתבונן במערכת ולזהות את מקור המפגע.

    5. מד לחות דיגיטלי

    אנו עושים שימוש במד לחות דיגיטלי מתקדם המסוגל למדוד ערכי לחות יחסית בעומק 40 מילימטר, תוך שלילה של רטיבות בפני השטח. קנה המידה המשמש עבור המכשיר הוא בין הערכים 0 ל-100, עם ערכים המוגדרים כדלקמן: 45-0: יבש; 55-45: לחות מועטה; 100-55: לחות גבוהה.

    מד לחות

    מומחה עבור איתור נזילת מים – מה הוא עושה?

    מומחה לאיתור נזילות מים הוא איש מקצוע המוכשר בתחום ליקויי הבניה ובעל ידע בשימוש בציוד מקצועי מתקדם לזיהוי ליקויי מים, כמו גם ניסיון המאפשר לו לגלות את מקורות הנזילה מבלי לבזבז זמן יקר.

    מיהו מאתר נזילות ומהו תפקידו?

    מאתר הוא איש מקצוע המשתמש בציוד מתקדם לאיתור ואבחון של נזקי מים וליקויי צנרת, זאת ללא צורך בהרס חלקים במבנה. המאתר נעזר בטכנולוגיות חכמות כגון: מצלמות תוך-צנרתיות, מכשירים לאבחון ובדיקת לחות ומצלמות תרמיות. עם כלים אלו יכול המומחה לאתר נזקי מים ללא שבירה של קירות ומרצפות.

    איתור נזילות מים: אז איך זה עובד?

    1. שיחת ייעוץ חינם

    בשיחה הראשונה נבקש לשמוע מכם על הבעיה ולהשיב על מספר שאלות; התשובות שתספקו תאפשרנה לנו לבחון את הבעיה ולשתף אתכם במסקנות, כולל גורמים אפשריים לבעיה ובדיקות נדרשות לאיתור מקור הבעיה המדויק. מובן שנשמח להשיב על כל שאלה ואף לקבוע מועד פגישה ביום ושעה הנוחים לכם.

    שיחה ראשונה היא ללא עלות או התחייבות!

    2. בדיקה

    לצורך איתור נזילות מים בקיר או בכל מקום אחר, נגיע אליכם בזמן שנקבע. במהלך הבדיקה, האורכת כשעתיים, נאתר את מקור הבעיה, נדאג שתבינו בדיוק במה מדובר ונסביר לכם את מסקנותינו בעניין, נוסף על המלצות לטיפול.

    3. דוח

    עד 7 ימים לאחר הבדיקה תקבלו דו"ח מפורט של הבדיקה שבוצעה עם הסבר מפורט על הנקודות הבעייתיות, כולל הגורמים לתקלה והמלצות לטיפול. לכל נקודה מצורפות תמונות תרמיות, אחוזי לחות ותמונות של כל הבדיקות שבוצעו. את הדו"ח הנ"ל יש להעביר לאינסטלטור או לכל בעל מקצוע מתאים אחר להמשך טיפול.
    הדו"ח נכתב בצורה מובנית ללקוח ולבעלי מקצוע ומאפשר טיפול בבעיות נקודתיות, על-פי המלצות והוראות ובאופן שיאפשר לכם להימנע מהרס מיותר והוצאות כספיות מיותרות.
    הדוח נכתב ע"י מהנדס מוסמך וככזה הוא קביל בבית המשפט.

    דוגמאות נפוצות למקורות של ליקויי רטיבות בפנים המבנה ומחוצה לו

    רטיבות שמקורה חוץ-מבני

    • חדירת מים בנקודת חיבור של קיר/רצפה-תקרה או דרך קירות המבנה
    • חדירת מים מגגות/מרפסות דרך מערכות האיטום
    • חדירת מים ממקומות הכוללים מעבר צנרת בבניין (צנרת ביוב וגשם / צנרת מים / צנרת מיזוג)
    • חדירת מים מפתחי אוורור ופתחי חלונות ודלתות

    חדירות מים פנים

    • מעבר מים ממשטחים מרוצפים אל המצעים (מקרים של מרפסות וחדרים רטובים)
    • רטיבות עקב חדרים רטובים שאינם אטומים כהלכה
    • נזילה מצנרת אספקת המים
    • נזילה מאבזרים (צינורות דלוחין / מחסומי ריח / קופסאות ביקורת / מחברים)
    • נזילה נסתרת מכלים סניטאריים (נקודות מים שונות / היקף אמבטיה / מיכל הדחה סמוי)

    מבין הלקוחות שלנו

    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • דף בית
    • מתי צריך איתור נזילות מים?
    • מתי צריך איתור נזילות מים?
    • מתי צריך איתור נזילות מים?
    • מתי צריך איתור נזילות מים?
    • מתי צריך איתור נזילות מים?
    • מתי צריך איתור נזילות מים?
    • מתי צריך איתור נזילות מים?

    ייעוץ טלפוני



      דילוג לתוכן